תיירות מרפא - עושים בדיזנהאוז מדיקל!

מסע השתלת השיער
של גיל מרנץ

כי אלופים לא מתפשרים

מסע השתלת השיער
של גיל מרנץ

כי אלופים לא מתפשרים

גיל מרנץ

השארת פרטים זה הדבר היחידי שעומד בינך לבין שיער מלא

אלוף נינג'ה ישראל בחר –
דיזנהאוז מדיקל

אלוף נינג'ה ישראל בחר – דיזנהאוז מדיקל!​

גיל מרנץ, אלוף נינג’ה ישראל, ראה את עצמו בשידורי התכנית “נינג’ה ישראל”, והחליט שזהו – הוא לא מתפשר ומטפל במצב השיער שלו. גיל מעביר מסר ברור של עוצמה וכוח, ומעודד את כל מי שחושש – לא לוותר, לא להתפשר ולבחור בתהליך של השתלת שיער! לאחר בירורים ובדיקות, גיל בחר בטובים ביותר – דיזנהאוז מדיקל, כי אלופים לא מתפשרים! כך הוא סיכם:

“אני רוצה לספר לכם על התהליך שעברתי בדיזנהאוז-מדיקל, על השתלת השיער הנהדרת שעשיתי, שאני סופר מרוצה מהתוצאות! זה עשה לי כל כך טוב שעשיתי את ההחלטה הזאת, במיוחד עם דיזנהאוז מדיקל שכל התהליך והליווי והתמיכה פשוט עשו את החוויה הזאת מדהימה, הרבה פחות מלחיצה ממה שכולם חושבים. אז אם אתם גם מעוניינים וחושבים על זה אני חד וחלק ממליץ על החברה הזאת כי הם פשוט טובים במה שהם עושים ויותר מזה אתם מרגישים בבית – שיש אבא ואמא ומישהו שדואג לכם לאורך כל התהליך הזה וגם אחריו. אז דיזנהאוז-מדיקל תודה רבה רבה לכם! ורק עוצמות לכולם 😊”  

דיזנהאוז-מדיקל” היא חברת תיירות המרפא הראשונה בישראל, המציעה מענה הוליסטי ומקיף לטיפולי אסתטיקה מגוונים. היא הוקמה בשנת 2019 במטרה להנגיש שירותי רפואה בטוחים ואיכותיים במחירים נוחים. על מנת שתוכלו לטוס בראש שקט ולהתמקד בתוצאות, אנו מציעים חבילות הכוללות את כל השירותים הנדרשים; החל מהטיסה, דרך המלון, ההעברות, הביטוחים וכלה בעיקר – הטיפולים הרפואיים. כל זאת, במתן דגש על תחושות הביטחון והביתיות שאתם מצפים להן בעודכם נכנסים לתהליך משנה חיים. עם ידע וניסיון עשירים בעולומות הרפואה והתיירות, אנו מציעים חבילות אטרקטיביות המקנות שקט וביטחון בתיאום.

“דיזנהאוז-מדיקל” מייצגת בבלעדיות עולמית את בית החולים היהודי “אור החיים”, בו נערכים טיפולים השתלות השיער. בבית החולים היהודי בטורקיה כל הצוות הרפואי הם אחים או אחיות מוסמכים, בית החולים אינו מעסיק צוותים ללא הסמכה רפואית בתחום. צוות הרופאים המקצועי של דיזנהאוז-מדיקל נחשבים למומחים בתחומם, עם ניסיון רב שנים ואלפי סיפורי הצלחה. הצוות מוכשר להעניק טיפולי השתלה בשיטות המתקדמת בעולם, לרבות DHI ו-FUE. זאת ועוד, חדרי הניתוח של בית החולים היהודי, בהם מבוצעות השתלות השיער של “דיזנהאוז-מדיקל”, פועלים תחת פיקוח מחמיר של היגיינה וסטריליות, שלא ניתן להבטיח במרפאות הפרטיות. השתלת שיער בבית החולים היהודי בטורקיה מבוצעת בחדרי ניתוח סטריליים לחלוטין, אפילו הרצפה סטרילית. מערכת המיזוג אינה בנויה ממזגנים סטנדרטיים, אלא ממערכת מיזוג סטרילי מתחדש. כמו כן, למרות שבית החולים “אור החיים” בטורקיה הוא בית חולים כללי, הוא עדיין שומר על סממנים יהודיים. במטבח בית החולים מוגש אוכל כשר, על דלתות החדרים מותקנות מזוזות ומוצע בית כנסת פעיל לנוחות המתפללים והמתפללות.

לפני ואחרי - גיל מרנץ

באזור זה ישנם תמונות של גיל מרנץ לפני הטיפול ואחריו. תמונות אלו מוטמעות בטכנולוגיה שלא ניתן להנגישה. עימכם הסליחה.

גיל מרנץ בתהליך השתלת שיערגיל מרנץ בתהליך השתלת שיער
גיל מרנץ בתהליך השתלת שיערגיל מרנץ בתהליך השתלת שיער

ההמלצה שלו - גיל מרנץ

תיעוד המסע של גיל מרנץ אצל גיא פינס

תיעוד המסע של גיל מרנץ
אצל גיא פינס

ערב_טוב_עם_גיא_פינס

16.1.21

גיל מרנץ: "עם הזמן למדתי להסוות את הקרחות אבל נמאס לי"

גיל מרנץ: עם הזמן למדתי להסוות את הקרחות אבל נמאס לי כוכב נינג'ה ישראל, שהצליח להסוות את בעיית ההתקרחות ממנה הוא סובל טס עד לטורקיה כדי לעשות ניתוח להשתלת שיער. "כשראיתי את עצמי יוצא מהמים ראיתי קרחות מובהקות. איבדתי תקווה בכל מיני קרמים ומשחות - השתלה זה הפיתרון היחיד"

תמונות מהמסע של גיל מרנץ

צרו קשר לשיחת ייעוץ ואבחנה בחינם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
לוגו דיזנהאוז מדיקל