תיירות מרפא - עושים בדיזנהאוז מדיקל!

טיפולים אסתטיים בטורקיה בשנת 2023

טיפולים אסתטיים בטורקיה בשנת 2023
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

אחד הדברים החשובים ביותר לאדם שמתחיל הליך רפואי כלשהו, הוא לדעת שהוא בידיים טובות

ושמי שאחראי על הליך זה הוא רופא/ה מקצועי/ת בתחומו/ה, שיעניקו לו את הטיפול הטוב והאיכותי ביותר. הסיבה העיקרית שאנשים לא עושים זאת, היא כי לא תמיד טיפולים אלו ברי השגה הן מהבחינה הכלכלית והן מבחינת ההמתנה הנדרשת להגיע אליהם ולעתים אותו אדם “נאלץ” להתפשר במקומות שלא היה רוצה להתפשר בהם. אנחנו בדיזנהאוז מדיקל, חברת תיירות המרפא הראשונה בארץ, זיהינו את האתגר הזה שקיים במספר תחומי רפואה ואסתטיקה בארץ ובעצם משנת 2019 ועד היום, פועלים מתוך מטרה ברורה להנגיש שירותים אלו לקהל הישראלי הרחב.

מי אנחנו ומה אנחנו עושים?

דיזנהאוז מדיקל היא חברת תיירות המרפא הראשונה בישראל, שמציעה מענה אלטרנטיבי לטיפולי אסתטיקה שונים המוצעים בארץ. כל הטיפולים שיפורטו במאמר זה – מבוצעים בטורקיה, במרכזים רפואיים רשמיים, על ידי הרופאות והרופאים המקצועיים ביותר בתחומם. חבילות הטיפולים מעניקות מעטפת מלאה לכל מטופל, החל משיחת הייעוץ הראשונה בארץ, בשדה התעופה, במרכזים הרפואיים, בטיפולים עצמם וגם לאחריהם, ועד הנחיתה בארץ. כמובן שמעבר לטיפול המקצועי, המעטפת כוללת גם את הפינוקים שמגיעים עם כל אחד מההליכים – בין אם זה מלונות 5 כוכבים הנמצאים בקרבת מקומות הטיפול, טיסות סדירות וישירות של טורקיש אירליינס, העברות למלון ולמרכזי הטיפול, כל זאת עם ליווי צמוד בעברית לאורך כל הדרך.

המטרה שלנו במדיקל דיזנהאוז, היא שכל מטופל יוכל לקבל את הטיפול המקצועי והאיכותי ביותר, בראש שקט, כשהוא יודע שהוא נמצא בידיים הטובות ביותר. לכן גם כל הטיפולים שלנו כוללים ביטוח רפואי מלא לכל מטופל והצעת המחיר שלנו ניתנת על מסמך משפטי.

השתלות שיער

מהן השיטות הקיימות להשתלת שיער?

השתלות שיער לגברים ולנשים, יכולות להתבצע באחת מהשיטות הבאות, המותאמת לכל מטופל/ת באופן אישי:

FUE – Follicular Unit Extraction – בשיטה זו ניתן לבצע כיסוי רחב יחסית של השתלה על הקרקפת. בשיטה זו נדרש גילוח מלא של ראשו של המטופל.

DHI – Direct Hair Implant – שיטה הנחשבת פחות פולשנית, אין צורך בגילוח של הקרקפת והתוצאות יעילות יותר, אך היא מכסה שטחי שיער מצומצמים ולכן מתאימה למקרי התקרחות קלים יחסית.

מלבד השתלת שיער, ניתן לבצע טיפולים מעודדי צמיחה ותומכי השתלה:

PRP – Platelet Rich Plasma – טיפול המעודד צמיחה מחודשת של שיער, אשר יכול להתבצע במקביל להשתלה, או למי שמעוניין בשיפור צמיחת השיער באופן כללי, בזכות שפע טסיות הדם של המטופל, המוזרקות לאיזורים שונים בקרקפתו.

מי יטפל בכם בטורקיה?

טורקיה היא מעצמת השתלות שיער. הרופאים בה צברו ידע אדיר ושנים רבות של ניסיון, והם בעלי שמות עולמיים בעולם השתלות שיער. במסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם המרכזים הרפואיים בטורקיה, הרופאים המומחים שיעניקו לכם את הטיפול המקצועי ביותר, הם:  ד”ר חנדאן יאבוז קוקסל (Handan Yavuz Köksal) המתמחה בהשתלות שיער בשתי השיטות FUE, DHI, בעלת ידע עשיר בהשתלות שיער ובפיתוחים האחרונים בתחום, וד”ר אמרה גונן (Emre Gönen) מומחה לניתוחים פלסטיים, עם רקע של מאות ניתוחים מורכבים שביצע מניתוחי טראומה ועד ניתוחים להעברת רקמות, ניתוחי ראש וצוואר וניתוחים קוסמטיים.

השתלת שיער לגברים

תופעת ההתקרחות הולכת ותופסת תאוצה בקרב גברים ישראליים בשנים האחרונות ולמעשה כשניים מתוך שלושה צעירים ישראלים סובלים מהתקרחות בראשם. עלייה זו גורמת ליותר ויותר גברים להתעניין בטיפולי השתלת שיער, וזה בדיוק מה שאנחנו בדיזנהאוז מדיקל מציעים: טיפול ממוקד ושיטתי שנבחר על ידי מומחים להשתלות שיער ומותאם לכם אישית, ששם סוף לבעייה הזו ומוריד את הדאגה הזו מהראש לתמיד.

 

השתלת שיער לנשים

למרות שהשתלות שיער מזוהות בעיקר עם העם הגברי, גם נשים סובלות מהתקרחויות ולכן גם עבורן עומד שירות השתלת שיער. השיטה בה בד”כ מבוצעת השתלת שיער לנשים היא DHI (כפי שפורט מעלה), שכן אינה דורשת גילוח של כל הראש, אך כל מקרה לגופו וכל מטופלת תקבל את הטיפול האישי האופטימאלי והמדויק ביותר עבורה.

 

טיפולי שיניים אסתטיים

טיפולי אסתטיקה דנטלית יכולים להיות עסק לא זול בלשון המעטה, כך שגם מי שמפעיל ביטוח פרטי, יכול להגיע לסכומים של עשרות אלפי שקלים. טיפולי שיניים בטורקיה לעומת זאת, יכולים לקצץ בעלויות באופן משמעותי, גם אם לוקחים בחשבון את הטיסות, המלונות וההעברות. ולמי שחושב שהעלויות הזולות נובעות מאיכות נמוכה של טיפול, מצפה הפתעה, שכן מדובר בהפך הגמור: בית הרופאים ” פיקאסו דנטל” שבאיסטנבול, המיוצג באופן בלעדי על ידינו, ובו טובי הרופאים בטורקיה, פועל בטכנולוגיה המתקדמת ביותר, תחת תקנות מחמירות. כל זאת כדי שתקבלו את טיפולי השיניים המקצועיים והאיכותיים ביותר, כל זה כמובן בליווי מלא וצמוד בשפה העברית, כך שבכל רגע נתון תדעו בדיוק מה קורה.

במסגרת שירות הטיפול שלנו, כבר בארץ תקבלו אבחנה רפואית על ידי מומחה, כולל ניתוח מפורט של המצב הדנטלי שלכם, לתכנון החיוך עליו אתם חולמים. הנתונים יעברו לקליניקה בטורקיה, שם יותאם לכם טיפול מתוך קשת רחבה של טיפולים אסתטיים העומדים לרשותכם, כך שסוף-סוף תוכלו לקבל את החיוך הנכסף. בין הטיפולים הללו תוכלו למצוא

  • כתרי זירקוניה המותאמים באופן מושלם לגוון הטבעי של השן ונחשבים כפתרון אידיאלי לשיניים פגומות
  • ציפוי למינייט אי-מקס הנחשב לציפוי המוביל והמבטיח בתחום אסטתיקת השיניים, בעיקר בשל איכותו ועמידותו לאורך שנים רבות.
  • שיקום פה מלא שיהיה מורכב מכל נדבך טיפולי שתצטרכו או תבחרו.

הטיפול שתקבלו הינו טיפול שמותאם אישית לכם ולשיניים שלכם, על ידי רופאים המומחים בתחומם, כך שאצלנו בדיזנהאוז-מדיקל, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בידיים טובות, כבר מהבירור הראשוני, לכל אורך הטיפול ועד לימים שאחריו.

בדיקת MRI פרטית בטורקיה

בין אם קיבלתם הפנייה לבדיקת MRI ובין אם לא, אתם ככל הנראה כבר יודעים שנדרשת המתנה ארוכה לקבלת התור, לעתים מדובר אף במספר חודשים, כאשר התור יכול להיות גם במועדים מורכבים, כמו אמצע הלילה במהלך סוף-שבוע, בעיר שנמצאת רחוק מכם. הסיבה לכך, היא שאין בארץ מספיק מכונות MRI עם רשיון לפעול, מה שגורם לאנשים לחפש אלטרנטיבות כמו מכונים פרטיים אשר גובים אלפי שקלים על בדיקה כזו.

אנחנו בדיזנהאוז מדיקל רואים ומבינים את מצוקת התורים הקיימת בארץ ועל כן מציעים שירות חדשני ויעיל, של בדיקת MRI פרטית בטורקיה. במידה וקיבלתם הפנייה מרופא לבדיקת MRI, תוכלו לקבל אצלנו חבילה הכוללת טיסות הלוך ושוב עוד באותו יום, צילום MRI במכונה אמינה שנבדקה ע”י טובי המומחים בארץ ואפילו יהיה לכם זמן לשופינג בטורקיה – כל זאת בעלות נמוכה יותר מזו של המכונים הפרטיים.

מהירות קבלת התור (תוך ימים בודדים מרגע הבקשה), המעטפת המלאה המוצעת מרגע הגשת הבקשה, העלות הנמוכה ותנאי התשלום הנוחים, הם אלו שהופכים את בדיקת ה- MRI הפרטים בטורקיה עם מדיקל דיזנהאוז לכדאית, נוחה ומשתלמת במיוחד.

 

לסיכום

כחברת תיירות המרפא הראשונה בישראל אשר זיהתה את הצרכים הרפואים-אסתטיים הקיימים בארץ ואת האתגרים הקיימים למי שמבקש אותם, הקמנו את החברה מתוך מטרה אחת ברורה: להעניק שירותי רפואה מתקדמים, בטוחים ואיכותיים, במחירים נוחים וללא פשרות. המעטפת האישית המקצועית שמקבלים המטופלים שלנו, הליווי הצמוד בשפה העברית, המרכזים הרפואיים המתקדמים, הטיפולים החדשניים, הצוות הרפואי המקצועי, הביטוח הרפואי לכל טיפול וטיפול, הנוחות שבטיסות הסדירות ובתי המלון היוקרתיים, הם שגורמים לאלפי ישראלים לבחור בנו לטיפולי אסתטיקה בטורקיה, ולחזור עם המלצות חמות וחיוכים מאוזן לאוזן.

 

אם גם אתם מעוניינים באחד הטיפולים החדשניים והמתקדמים שלנו, צרו עמנו קשר עוד היום ונשמח להעניק לכם את השירות והטיפול הטוב ביותר, בזמן הקצר ביותר ובתנאים הנוחים ביותר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
לוגו דיזנהאוז מדיקל