תיירות מרפא - עושים בדיזנהאוז מדיקל!

בדיקות רפואיות שכדאי לבצע בחו”ל

בדיקה רפואית
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print

תיירות מרפא הופכת פופולרית יותר ויותר, ואנשים רבים נוסעים לחו”ל כדי לקבל טיפולים רפואיים שעשויים להיות יקרים יותר או לא נגישים באותה מידה במדינות מולדתם. ישראל אינה יוצאת דופן, וישראלים רבים טסים לטורקיה כדי לעבור הליכים רפואיים שונים.

בשנים האחרונות טורקיה מיצבה את עצמה כמעצמת תיירות רפואית, בדגש על טיפולי השתלות שיער ושיניים. השתלת שיער היא אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר על ידי ישראלים, ורבים בוחרים לעבור את התהליך בטורקיה, כי היא אחד מהיעדים הפופולריים ביותר להשתלת שיער גם עבור אנשים שמגיעים אליה מרחבי אירופה. עם מרפאות רבות המציעות את הטכניקות העדכניות ביותר, כגון FUE (חילוץ יחידות זקיקים) ו-DHI (השתלת שיער ישירה). גם טיפולי שיניים הם סיבה שבגללה ישראלים טסים לטורקיה. יש שם מרפאות רבות מקצועיות ואיכותיות המציעות מגוון רחב של טיפולים, כגון: השתלות שיניים, ציפוי והלבנת שיניים, טיפולים להנחת כתרים ועוד. לאלה מתווספים גם ניתוחים פלסטיים. 

טורקיה ידועה במרפאות הכירורגיה הפלסטיות האיכותיות שלה ובמנתחים המנוסים שלה. אנשים רבים נוסעים לטורקיה כדי לעבור הליכים כמו הזרקות בוטוקס, מתיחת פנים, הגדלת חזה ושאיבת שומן. 

בדיקת MRI

מהם היתרונות של בדיקות וטיפולים בחו”ל

  • חיסכון בעלויות: הליכים רפואיים רבים זולים יותר משמעותית בטורקיה מאשר בישראל.
  • זמן המתנה קצר יותר: זמן ההמתנה לפרוצדורות רפואיות מסוימות כמו תור ל-MRI, קצר בהרבה כשמחליטים לבצע אותו בטורקיה. ניתן לקבוע את הבדיקה בתאריכים כמעט מיידים, כך שאין צורך לחכות שבועות רבים לתור בבית חולים ישראלי. זה מאפשר לחולים לקבל תשובות עדכניות באופן מיידי וטיפול מהיר יותר.
  • אנשי מקצוע רפואיים מיומנים ביותר: אנשי המקצוע הרפואיים בטורקיה נחשבים למומחים גדולים בתחומם, בדגש על טיפולי השתלות שיער ושיניים.
  • שילוב הליך רפואי עם חופשה: אפשר לטוס לטורקיה עם דיזנהאוז מדיקל וליהנות מכל העולמות: גם אפשרות לעבור הליך רפואי וגם לשלב אותו עם חופשה. כך יש למטופלים זמן להתאושש בסביבה נוחה ומרגיעה.

בדיקות רפואיות

אילו שיקולים לקחת בחשבון כשטסים לבדיקות וטיפולים בחו”ל?

ישנם מספר גורמים חשובים שחשוב לבדוק ולהתייחס אליהם:

  • איכות הטיפול: חשוב לחקור, לבדוק ולקבל המלצות על איכות הטיפול וכישורי הצוות במתקן הרפואי אליו מתכוונים לנסוע. עדיף לעשות את התהליך עם חברה מקצועית ואמינה, שמספקת שירותי טיסה לבדיקות וטיפולים רפואיים בחו”ל, ויכולה להמציא את המסמכים הדרושים המעידים על איכות הרופאים והצוות המטפל.
  • עלות: כדאי לבדוק ולהשוות את עלות הטיפול הרפואי כולל  עלויות הטיסה, נסיעות משדה התעופה, לינה וכל הוצאה נוספת. חשוב לברר מהי העלות הכוללת של הטיפול.
  • שפה: תקשורת היא חיונית לטיפול רפואי מוצלח. מומלץ לבדוק ולוודא שאנשי הצוות הרפואי, במתקן אליו פונים לביצוע בדיקות וטיפולים, מדברים עברית ברמה כזו כדי שלא יהיו אי הבנות, או שהחברה דרכה טסים דואגת לכך שיהיה מתורגמן שילווה את המטופל ויקל על התהליך.
  • סוגיות משפטיות: כדאי לקבל מידע על דרישות חוקיות ותקנות בטורקיה לגבי תהליכים רפואיים, כדי להבטיח שהטיפול חוקי ומקובל ומכוסה על ידי חברת הביטוח של המטופל. זאת, על מנת שלא יהיו בעיות משפטיות כלשהן בזמן קבלת הטיפול. אם התהליך נעשה באמצעות חברה אמינה שמספקת את השירות, פשוט לבדוק איתם את הפרטים.
  • טיפולי מעקב: לעיתים יש צורך בטיפולי מעקב או המשך כמו לדוגמה טיפולי המשך PRF או PRP במקרה של השתלות שיער. כדאי לוודא שיש אפשרות כזאת כמו גם תמיכה ומעקב לאחר שחוזרים הביתה. לשאול האם יש זמינות של ייעוץ מעקב מרחוק או אם יש רופא מקומי שיכול לעקוב אחר הטיפול.
  • ביטוח נסיעות: כמו לגבי כל נסיעה אחרת לחו”ל, מומלץ לשקול ולעשות ביטוח נסיעות הולם המכסה מצבי חירום רפואיים, כולל פינוי והחזרה במידת הצורך.

השתלות שיער

אילו בדיקות וטיפולים כדאי לעשות בחו”ל

השתלת שיער – טורקיה ידועה ברחבי אירופה כמרכז המקצועי הטוב ביותר להשתלות שיער. ישראלים רבים טסים לשם לעבור תהליך השתלה שהוא פחות יקר משמעותית מאשר בישראל, ולא פחות איכותי. 

אסתטיקה דנטלית – כשמגיע השלב בו יש צורך בציפויים לשיניים, בכתרים או בטיפולי שיניים אחרים כדאי לבחון אפשרויות בחו”ל. ישראל נחשבת יקרה יחסית בטיפולים דנטליים אסתטיים.

בדיקות MRI – כיום לא צריך כבר לחכות שלושה חודשים ואף יותר לבדיקה. אפשר לטוס ליום אחד לטורקיה, לבצע את ההדמייה, לקבל את הדיסק כעבור שעה, ולחזור עם תוצאות להמשך טיפול. 

הזרקות בוטוקס – הזרקת בוטוקס היא טיפול פשוט, קצר שאינו מכאיב (מלבד עקצוץ קל), ואינו דורש הכנה מוקדמת או הרדמה. הכיף הוא שאת התוצאות ניתן כבר לראות כבר אחרי מספר ימים בודדים, והמאמץ תמיד שווה. מומלץ כשרוצים פשוט להיראות טוב. הטיפול מחליק את העור ומעניק למטופלים מראה רענן. 

מכונת MRI

 סיכום

כשנוסעים לבצע בדיקות או לקבל טיפולים בחו”ל אפשר ליהנות משני עולמות, טיפולים רפואיים מהשורה הראשונה וחופשה – הכל ביחד! דמיינו לעצמכם לחסוך כסף בהליך החלומות שלכם, בין אם זה מתיחת פנים, השתלת שיער או השתלת שיניים וליהנות מחופשה קצרה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב print
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
לוגו דיזנהאוז מדיקל